Search

Download Drumuri (La Medeleni #2) Books For Free

Details Regarding Books Drumuri (La Medeleni #2)

Title:Drumuri (La Medeleni #2)
Author:Ionel Teodoreanu
Book Format:Hardcover
Book Edition:Deluxe Edition
Pages:Pages: 400 pages
Published:December 23rd 2009 by Litera (first published January 1st 1984)
Categories:European Literature. Romanian Literature. Classics
Download Drumuri (La Medeleni #2) Books For Free
Drumuri (La Medeleni #2) Hardcover | Pages: 400 pages
Rating: 4.08 | 451 Users | 10 Reviews

Narration During Books Drumuri (La Medeleni #2)

Ceea ce organizează, subteran, materia acestui roman‑fluviu este trecerea timpului (biografic, social, istoric) ÅŸi a vârstelor umane, cu corolarul ei, dezvrăjirea lumii, descoperirea realului ÅŸi nevoia recuperării unui Paradis pierdut. Digresiunile de care s‑a făcut atâta caz nu reprezintă decât forme de amânare a trecerii timpului. Atmosfera Medelenilor revine tot mai rar în cadru, pe măsură ce, din fundal, se aude vuietul tot mai ameninţător al timpului distrugător, ca o Simfonie a Destinului (cu acÅ£iune ciclică, „în buclă“). ÃŽn timp ce moÅŸ Gheorghe agonizează la câteva sute de metri distanţă, domnul Deleanu încearcă (inutil) să îi reÅ£ină atenÅ£ia OlguÅ£ei, povestindu‑i din Cei trei muÅŸchetari…

PAUL CERNAT

List Books Supposing Drumuri (La Medeleni #2)

ISBN: 9736757196 (ISBN13: 9789736757198)
Edition Language: Romanian
Series: La Medeleni #2


Rating Regarding Books Drumuri (La Medeleni #2)
Ratings: 4.08 From 451 Users | 10 Reviews

Appraise Regarding Books Drumuri (La Medeleni #2)
Nu îmi vine să cred că de-abia de anul trecut am început și eu să citesc La Medeleni, având în vedere că majoritatea persoanelor pe care le cunosc au citit această trilogie în gimnaziu. Primul meu contact cu Ionel Teodoreanu a fost romanul Lorelei, pe care l-am citit cu multă plăcere. George Călinescu a desființat romanele lui Teodoreanu din cauza stilului încărcat, pompos, al limbajului mai degrabă specific genului liric decât genului epic. În general, nu mă dau în vânt după "purple prose",

4.5 ⭐ avea nevoie de puÈ›in mai multe scene cu Monica È™i OlguÈ›a

Simpla constatare că eşti prost nu e dovadă de inteligenţă.

Nu prea sunt fanul "La Medeleni " .Chiar nu inteleg cum de autorul a putut sa scrie 3 carti cu subiectul asta. Teodoreanu mi se pare prea... liric.

"Fără enigmă, fără necunoscut, nu este dragoste. Dragostea e nostalgia de ceva necunoscut în care presimți frumuseță..."Încep prin acest citat deoarece mi-a adus aminte de vorbele profesoarei mele de română care are aceeaşi părere despre iubire. Mi se pare atât de trist, poate fiindcă o astfel de dragoste mă duce cu gândul la singurătate, nu la acel sentiment minunat care înfloreşte în noi atunci când cunoaştem o persoană.Lăsând asta la o parte, trebuie să recunosc că deşi volumul acesta a fost

Pentru mine Medelenii au fost o carte grea de citit dar frumoasa in acelasi timp. Este cartea cpilarie, a adoloscentei si a maturizarii. A regasirii si a pierderii. Cand am citit cartea am trait o multime de sentimente, poate chiar datorita descrierilor lungi pe care la momentul respectiv incepeam sa nu le mai suport si a mosului in care Teodoreanu si-a construit personajele. E greu sa ramai indiferent fata de un personaj, il admiri, il detesti, ti-e mila de ele, dar nu poti ramane indiferent.

So. Many.Metaphors!I'm glad I re-read this as a grown-up and didn't let nostalgia cloud my judgement. I can see this as a case study in the over-abundance of figures of speech. It's exhausting reading it and could have easily been trimmed down.

Post a Comment

0 Comments